Alla inlägg under januari 2009

Av Marica Bengtsson - 21 januari 2009 19:16

ÄNTLIGEN!
Nu är mitt uppfödarnamn godkänt! Hur kul som helst! Så nu äntligen kan ni skriva Sunseas framför djuren som är ifrån mig. Även på länkar kan ni ändra till Sunseas marsvin!


Bilder på Ninas Bebisar finns under Kullar. De har fått namn nu också, Albert och Herbert! Tyckte det var lite söta namn :)


Lady har blivit Svensk & Dansk Champion och det är superskoj!


Är lite småkrasslig för tillfället då jag har ont i halsen och är förkyld från och till pågrund av ett envist virus! Enligt doktorn kan det hålla i några veckor till så man får hålla avstånd till grisarna och försöka att inte smitta dem så gott det går :)


Några av mina flickor har fått flytta till bantningsbur! De har fått lite för mkt av det goda och knaprat i sig för mycket också! En av dem är Miranda och jag vågar inte sätta henne med någon hane innan hon gått ner lite.


Sockington har flyttat till Eivor ovanför Stockholm, all lycka till med honom! Hoppas du får nytt av honom :)

Av Marica Bengtsson - 4 januari 2009 16:30

Då var vi hemma ifrån Kista!

Det gick bra att köra upp dit och även hem.

Vi körde uppåt vid 13-tiden på fredagen och var framme vid 19.30 i Solna på den brandstation som vi tillbringade natten på.
Lördag morgon bar det av till Kistamässan och till utställningen.

Resultat:
Lady fick sitt sista cert och kan nu titulera sig som Svensk & Dansk CHAMPION!!!
Min tredje egenuppfödda champion, så himla kul !


 Vi åkte ifrån Kista lite efter 19 och körde mot Jönköping och Marita Åhl där vi sov till söndag morgon. Körde därifrån vid 11-tiden. Och kom hem nu för en liten stund sen.


En trevlig helg med bra resultat och trevligt färdsällskap :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards